Asistent(ka) advokáta

JUDr. Zdeněk Hromádka


Hledáme pečlivou a spolehlivou asistentku (nebo asistenta) advokáta, která zajistí hladký chod kanceláře a bude administrativní oporou pro každodenní činnost advokáta.

Uvítáme organizačně schopnou, samostatnou a komunikativní osobu s profesionálním vystupováním a dobrými administrativními dovednostmi. Předchozí zkušenost v advokátní kanceláři je výhodou, nikoli podmínkou.

Náplň práce

  • Zajištění chodu kanceláře – organizace spisů, archivace, vedení kalendáře
  • Příprava a úprava dokumentů (podle diktátu nebo vzorů), kompletace podání
  • Komunikace s klienty, soudy a úřady (telefonicky, e-mailem, osobně)
  • Administrativní a organizační podpora advokáta
  • Vystavování a evidence faktur, práce s datovou schránkou a e-podatelnou
  • Občasné pochůzky (např. na poštu nebo soud)

Další informace o pozici

  • Práce na plný úvazek
  • Místem výkonu práce je advokátní kancelář ve Zlíně s letitými zkušenostmi
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody
  • Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
  • Příjemné rodinné pracovní prostředí a mladý přátelský tým vedený zkušeným advokátem
  • Pozice je vhodná i pro absolventy se zájmem o právní administrativu

V případě zájmu nám prosím zašlete strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na e-mail. Těšíme se na Vaši odpověď!


full-time Asistent(ka) advokáta 2025-07-01 JUDr. Zdeněk Hromádka Středočeský kraj

Místo výkonu práce:
Středočeský kraj

Zdroj:
career.elsa.cz

Společnost:
JUDr. Zdeněk Hromádka

Odměna (rozpětí):
neuvedeno

Kontaktní email:
[email protected]