Jsme trojice tichých kluků / startup-istů se sluchátky na hlavě (zn. Sony + Sony + Audio-Technica). Máme zkušenosti s budováním různých internetových projektů a pustili jsme se na výlet do světa samotářů (advokátů). Náš plán? Aplikovat startupové postupy do právního segmentu trhu práce. Napsané na bílé tabuli to znělo fakt dobře. Ve skutečnosti je to ale docela makačka. A taky zábava.

Převedeno do lidské řeči se zaměřujeme na jednoduchou věc: Pomáháme zaměstnavatelům najít nové kolegy v oblasti práva - ať už jsou to advokáti, právníci, koncipienti, studenti (třeba na pozici paralegal), nebo asistentské pozice. Právě v téhle oblasti jdou parádně zúročit naše zkušenosti se sociálními sítěmi a s jinými internetovými projekty. Zároveň ale také přinášíme slušnou hodnotu uchazečům. Jednak provozujeme portál, který na jednom místě sdružuje všechny inzeráty na volné pozice v oblasti práva. Tedy i z jiných portálů. Navíc ale uvidí naše top inzeráty na Instagramu a Facebooku.

Inzeráty, které jsou publikované na webu PravniPozice.cz, jsou především skutečně vidět mezi všemi právníky v České republice! Prémiové a promované inzeráty totiž podporujeme placenou reklamou na internetu a v médiích.

Nabízíme daleko sofistikovanější řešení nežli Juristic a mnohem lepší zacílení nežli se vám dostane od portálů typu Jobs. My jsme zaměřeni výhradně na hledání lidí, kteří mají zájem pracovat v advokátních, notářských či exekutorských kancelářích, v právních odděleních firem či na právních odborech ve státní správě.

Inzerát se vkládá na 30 dní a propagace stojí 4500 kč. Vždy se jedná o jednorázovou platbu.

Před publikací inzerátu vyžadujeme ověření emailové adresy. Zveřejňujeme totiž jen vážně míněné nabídky práce.

Platba za inzerát nám umožňuje propagovat jej na internetu a sociálních sítích, a to jak formou placené digitální reklamy (na Facebooku, Instagramu a v reklamní síti Google), tak formou uvedení vašich inzerátů v newsletterech určených uchazečům o práci.

Díky tomu se vaší nabídce dostane daleko větší pozornosti a osloví kvalitní uchazeče.

Pokud hledáte uchazeče na více pozic současně, máme pro vás 45% slevu.

Pokud jste tu poprvé a žádný inzerát jste ještě nepublikovali, klikněte na "Vložit inzerát". Po vytvoření konceptu inzerátu budete vyzváni, abyste si zvolili heslo do sekce pro správu inzerátů. Po ověření emailové adresy si v sekci pro správu inzerátů můžete svůj inzerát upravovat - hned při vytvoření inzerátu nebo kdykoliv později.

Pokud jste u nás už inzerát někdy publikovali, při každé další návštěvě se přihlaste rovnou do sekce pro správu svých inzerátů. Odtud můžete inzerát upravovat.

Pokud potřebujete poradit, dejte nám prosím vědět na [email protected].

Protože to uchazeči o práci chtějí vědět. Pracovní trh s právníky se za poslední roky výrazně proměnil. Je daleko těžší zaujmout a přilákat kvalitní lidi. Jedním z důvodů je i to, že právníků hledajících práci je výrazně méně nežli dříve.

Je nám jasné, že jako zaměstnavatel nemůžete nabízet stejnou odměnu rozdílně kvalifikovaným lidem. Vědí to i uchazeči. Seniorní právník s 10 letou praxí určitě nečeká stejnou odměnu jako člověk, který právě dokončil školu. Stejně tak koncipient v prvním roce nebo v třetím roce koncipientury přináší svému zaměstnavateli rozdílnou hodnotu. Chápe, že čerstvě po škole (navíc třeba bez předchozí studentské praxe či stáže) bude brát ze začátku méně nežli zkušenější kolegové.

Zadání rozpětí nabízené odměny do inzerátu poskytuje dostatečný prostor pro zaměstnavatele, aby ocenil nejkvalitnější uchazeče, a zároveň poskytuje dostatečnou indikaci uchazečům, zda se o práci u vás chtějí ucházet či nikoliv.

Jeden tip: Pokud máte pocit, že si jako zaměstnavatel nemůžete dovolit nabídnout dostatečně zajímavou odměnu (nebo pokud jste prostě vázání tabulkovými odměnami), zkuste kvalitní uchazeče zaujmout v textu inzerátu. Uchazeči už se dávno o svém budoucím působišti nerozhodují jen na základě výše nabízené odměny.

Emailem nebo prostřednictvím našeho formuláře. Upustili jsme od nutnosti uvádět telefonní kontakt na zaměstnavatele. Uchazeči totiž daleko raději volí elektronickou formu komunikace.

Ano, v sekci pro správu inzerátů je u každého inzerátu zřetelně vidět, kolik lidí vidělo vaši nabídku, kolik si ji rozkliklo a podrobně si ji přečetlo.

Nejprve vložte text svého inzerátu. Později jej můžete kdykoli změnit. Následně zvolte dobu platnosti inzerátu.

Pokud potřebujete s čímkoliv pomoci, dejte nám prosím kdykoliv vědět na [email protected].

Ne, jde o jednorázovou platbu. Po zadání inzerátu budete vyzvání k doplnění nebo ke kontrole fakturačních údajů. Následně od nás obdržíte emailem proforma fakturu s platebními údaji (zálohový list). Po jejím uhrazení bude váš inzerát zveřejněn a umístěn na přední pozici. Náš fakturační systém vám automaticky vygeneruje a pošle na email daňový doklad (fakturu).

Život je rozmanitý! Napište nám prosím na [email protected].

:-)