Tato pozice kombinuje administrativní dovednosti, zkušenosti z oblasti financí a controllingu, pečlivost a schopnost efektivně komunikovat s klienty a kolegy.
Pracovní náplň
- Podklady pro fakturace (spolupráce v rámci finančního oddělení)
- Správa manažerského přehledu
- Evidence pokladny
- Komunikace s účetním oddělením
- Evidence dokladů, zadávání do systému
- Spolupráce v rámci roční závěrky
- Správa pohledávek
- Kontroly účtů (kontrola avíz)
- Běžné finanční operace
- Zpracování ročních plánů nákladů a rozpočtů
- Správa kanceláře
Koho hledáme
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenost s účetním programem
- Základní orientace v práci s PC a aplikacemi (MS Office, Instagram, WhatsApp apod.)
- Dobrá znalost českého jazyka
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Samostatnost, spolehlivost, schopnost přijmout odpovědnosti
- Řidičský průkaz sk. B
- Flexibilita – standardní pracovní doba je 9–17h, výjimečně je třeba být k dispozici i v pozdějších hodinách
- Praxe na obdobné pracovní pozici (např. účetní, fakturant/ka, asistentka)
Nabízíme
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- Různorodou práci v mladém kolektivu
- Nástupní mzdu 28000–33000 Kč, bonusy, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na stravu, možnost využití karty Multisport, možnost užívání firemních vozů k soukromým účelům
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
Místo výkonu práce:
Liberecký kraj
Zdroj:
career.elsa.cz
Společnost:
VGD Legal s.r.o.
Odměna (rozpětí):
neuvedeno
Kontaktní email:
jana.bilkova@vgdlegal.cz