Naše společnost dynamicky roste a s tím jde ruku v ruce náš důraz na efektivní řízení mezinárodních obchodních procesů a dodržování legislativních požadavků.
Hledáme nového kolegu na pozici Specialista/Specialistka mezinárodních obchodních procesů, který bude mít na starosti kontrolu obchodních operací a koordinaci agendy v oblasti udržitelnosti.
Pozice je vhodná pro absolventy VŠ, kteří chtějí své znalosti dále prohlubovat a zejména aplikovat v praxi. Zajistíme vám potřebné zaškolení, samozřejmostí je i podpora ze strany jednotlivých útvarů společnosti.
Jak vypadá tato práce?
Kontrola obchodních operací - compliance
V rámci svých činností budete prověřovat obchodní partnery, zboží a jednotlivé transakce, aby bylo zajištěno dodržování požadavků české i evropské legislativy a mezinárodních sankcí. Součástí vaší práce bude také komunikace vně společnosti při plnění obchodně administrativních povinností.
Koordinace ESG agendy
Vaše pracovní náplň bude zahrnovat rovněž téma udržitelnosti – zajistíme vaše proškolení a posléze budete naším koordinátorem při naplňování ESG agendy. To bude zahrnovat administrativní podporu vedoucích útvarů při sběru dat pro nefinanční reporting i spolupráce s externí poradenskou společností při zavádění ESG agendy u nás.
Co od Vás očekáváme?
• VŠ vzdělání v oboru mezinárodní obchod, právo (Bc.), ekonomie, nebo podobného zaměření,
• zájem o oblast regulací mezinárodního obchodu či ESG,
• analytické myšlení, svědomitost, zodpovědnost a důraz na detaily,
• ochotu učit se nové věci a jít do hloubky,
• výbornou znalost anglického jazyka,
• dobrou znalost práce na PC, MS Office.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Hlavně přátelský kolektiv, co se vždy podrží,
- podle žebříčku Forbes patříme mezi největší české rodinné společnosti,
- nabízíme moderní zázemí velké společnosti,
- možnost výrazné seberealizace a samostatnosti,
- motivační platové ohodnocení,
- nabízíme další vzdělávání a zaškolení od kolegů,
- přijdete do příjemného pracovního prostředí, kde vládne opravdový High-tech a průmysl 4.0.,
- až 5 dnů volna nad rámec zákona,
- nabízíme také benefitní systém (Cafeterie Pluxee),
- zdarma kávu přímo na pracovišti,
- stravenkový paušál v hodnotě 107 Kč/den, obědy přímo v naší jídelně,
- psychosociální podporu zaměstnanců - individuální konzultace s psycholožkou,
- dotovaný příměstský tábor pro děti našich zaměstnanců,
- výborné vztahy na pracovišti, rádi se potkáváme na firemních akcích (večírky, teambuilding aj.).
Více najdete na www.rayprace.cz
Osobní údaje poskytnuté zájemcem o zaměstnání budou uchovávány po dobu výběrového řízení, k tomuto zájemce poskytnutím svého životopisu a dalších osobních údajů poskytuje svůj souhlas.
Místo výkonu práce:
Zlínský kraj
Zdroj:
jobs.juristic.cz
Společnost:
Ray Service a.s.
Odměna (rozpětí):
neuvedeno
Kontaktní email:
[email protected]